Úvod › Zákazníci › Kontakty pro zákazníky
Zákaznická centra jsou přístupná pouze předem objednaným zákazníkům.
Osobní kontakt slouží především k uzavírání a změnám smluv na dodávky pitné vody, ostatní záležitosti (podávání reklamací, změny výše záloh a podobně) doporučujeme nadále řešit distančním způsobem.
Upozorňujeme odběratele, aby si pro hladké vyřízení svého požadavku na uzavření smlouvy připravili následující dokumenty:
- předávací protokol včetně aktuální fotografie vodoměru, ze které je patrný stav a číslo vodoměru
- výpis z katastru nemovitostí (doporučujeme úplný výpis)
- číslo účtu, případně spojovací číslo SIPO
- ověřenou plnou moc v případě spoluvlastnictví nemovitosti
- výpis z obchodního rejstříku v případě právnických osob
Kde nás najdete:
Zákaznické centrum Kladno a Mělník
Rezervujte si den a hodinu a přijďte si do našeho zákaznického centra vyřídit své požadavky
Rezervujte si den a hodinu a přijďte si do našeho zákaznického centra vyřídit své požadavky.
Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.
Cena vody v roce 2023
Technické standardy
Odečty vody