Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky

Kontakty pro zákazníky

Služby zákaznického centra
  • informace o fakturách, příjem plateb za vodné a stočné
  • vše o smluvním vztahu
  • příjem a řešení reklamací
  • registrace do systému sms info
  • vyjadřování k projektové dokumentaci: vodovodní a kanalizační přípojky, ochranná pásma vodních zdrojů, vodovodní / kanalizační sítě a zařízení, ostatní nevodohospodářské stavby
  • poskytování grafické a digitální dokumentace stávajících vodovodních / kanalizačních sítí, kóty tlakové čáry
  • předání technické dokumentace skutečného provedení vodárenských a kanalizačních staveb (geodetické zaměření staveb) je možné na podatelně, po celou pracovní dobu zákaznického centra SVAS

Kde nás najdete:

Zákaznické centrum Kladno a Mělník

Rezervujte si den a hodinu a přijďte si do našeho zákaznického centra vyřídit své požadavky 

 

 Zákaznická linka společnosti

 

 Bílá linka 840 121 121, mobil 602 128 127

 

Rezervujte si den a hodinu a přijďte si do našeho zákaznického centra vyřídit své požadavky.

V rámci projektu Regionalizace jsme připravení řešit vaše požadavky i na kontaktních místech společností v rámci Středočeského kraje:

Zákaznická centra Pražských vodovodů a kanalizací a společnosti 1.SčV,a.s  

 

 

 

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.

Cena vody v roce 2019

Kvalita pitné vody

Technické standardy