Úvod › Zákazníci › Kontakty pro zákazníky › Zákaznická linka SVAS
Zákaznická linka SVAS je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zde vy, naši zákazníci, vždy obdržíte požadované informace od zkušeného operátora, který s vámi bude řešit záležitosti týkající se dodávky pitné vody a odkanalizování, příp. problémů či reklamací atd.
Získáte odpověď nebo radu na dotazy týkající se fakturace, smluv, kvality vody, poruch na vodovodní či kanalizační sít a další potřebné informace.
Na základě vašich požadavků upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně, a to vše pouze prostřednictvím telefonu.
Z důvodu rychlosti a efektivnosti vyřizování vašich požadavků, vás žádáme o uvádění evidenčního čísla odběru při jakémkoliv kontaktu s naší společností. Evidenční číslo odběru naleznete na vaší odběratelské smlouvě či každé faktuře. Naši vyškolení operátoři jsou vám k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.
Cena vody v roce 2023
Technické standardy
Odečty vody