Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky Zákaznické centrum

Zákaznické centrum

Kladno

U Vodojemu 3085, Kladno - Rozdělov

Mělník

Chloumecká 2917, Mělník (naproti OD Tesco)

Zákaznické služby:

Vzhledem k nepříznivému vývoji v COVID-19, rozhodl krizový štáb Středočeských vodáren nechat uzavřená zákaznická centra pro veřejnost. 

Veřejnosti k vyřízení svých záležitostí doporučujeme využít nepřetržitou zákaznickou linku 840 121 121, 602 128 127, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@svas.cz. 

Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.svas.cz. Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.

Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.

I nadále platí, že žádost o vyjádření mohou být zasílány elektronickou poštou.Na webových stránkách www.svas.cz jsou k dispozici ke stažení všechny potřebné formuláře a kontakty.

 

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2021

Technické standardy