Úvod › Zákazníci › Průzkum spokojenosti
Výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků - 2022
S kvalitou vody, plynulostí dodávek i celkovou úrovní služeb SVAS jsou spokojeni téměř všichni jejich zákazníci. Vyplývá to letošních výsledků zákaznického průzkumu, který probíhá kontinuálně už od roku 2008.
Z průzkumu vyplývá, že:
Průzkumu se zúčastnilo 460 respondentů a jsou v něm zařazeni jak individuální zákazníci, tak bytová družstva a firmy. Nově byli do průzkumu spokojenosti začleněni také zástupci municipalit.
Z výzkumu vyplývá, že došlo k mírnému poklesu spokojenosti s vyřizováním požadavků na zákaznických centrech. Vzhledem k opatřením způsobených epidemií koronaviru v uplynulých letech zájem o osobní kontakt poklesl, naopak ale vzrostl počet těch, kteří využívají zákaznické linky či vyhledávají informace na webových stránkách společnosti.
Spokojenost jak s profesionalitou zaměstnanců, tak s plynulostí dodávek vody zůstává na úrovni předchozích let.
Spokojenost s oblíbenou službou SMS info, prostřednictvím které vodárny informují o haváriích nebo plánovaném přerušení dodávek vody, mírně klesla, v roce 2022 byla hodnocena 95 %. Hodnocením 100 % potvrdili zákazníci spokojenost se svým on-line zákaznickým účtem.
Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.
Cena vody v roce 2023
Technické standardy
Odečty vody