Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti

Průzkum spokojenosti

I v průběhu pandemie byly zákazníci se svými vodárnami v roce 2021 spokojeni

S kvalitou vody, plynulostí dodávek i celkovou úrovní služeb SVAS jsou spokojeni téměř všichni jejich zákazníci. Vyplývá to letošních výsledků zákaznického průzkumu, který probíhá kontinuálně už od roku 2008.

Podle závěrů průzkumu bylo s celkovou úrovní služeb společnosti spokojeno celkem 98 % respondentů. Na desetistupňové škále tázání hodnotili celkovou kvalitu služeb průměrnou známkou 8,1 bodu. Spokojenost s plynulostí dodávek vody je na úrovni minulého roku, tedy 97%. A s kvalitou pitné vody je spokojeno 93 % zákazníků.

Průzkumu se zúčastnilo 450 respondentů a jsou v něm zařazeni jak individuální zákazníci, tak bytová družstva a firmy.

Vzhledem ke karanténním opatřením se ve výzkumu kladl velký důraz na zkušenosti s vyřizováním zákaznických požadavků. Z výzkumu vyplývá, že došlo k mírnému poklesu spokojenosti s vyřizováním požadavků na zákaznických centrech, což bylo způsobeno zejména vynucenými epidemiologickými opatřeními. Vzhledem k epidemii současně také zájem o osobní kontakt poklesl, naopak ale vzrostl počet těch, kteří využívají zákaznické linky či vyhledávají informace na webových stránkách společnosti.

Spokojenost jak s profesionalitou zaměstnanců, tak s plynulostí dodávek vody zůstává na úrovni předchozích let.

Oblíbená služba SMS info, prostřednictvím které vodárny informují o haváriích nebo plánovaném přerušení dodávek vody, byla stejně jako v minulém roce hodnocena 100 %. Hodnocení 100 % si získala také spokojenost zákazníků se svým on-line zákaznickým účtem. 

 

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2022

Technické standardy