Úvod › Zákazníci › Průzkum spokojenosti ukázal nové možnosti
S úrovní poskytovaných služeb bylo celkově spokojeno 92 % zákazníků Středočeských vodáren, a.s., což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 89 %. Ukázal to poslední telefonický průzkum spokojenosti, který každoročně pro společnost Středočeské vodárny provádí nezávislá agentura.
Průzkum potvrdil spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
Spokojenost s profesionálním přístupem zaměstnanců SVAS vyjádřilo 94 % respondentů. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce 100 %.
Spokojenost s plynulostí dodávky vody je na 96 %
V rámci průzkumu měli zákazníci možnost vyjádřit se k plynulosti dodávek vody. Plných 96 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno.
Spokojenost s kvalitou pitné vody
S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno na 90 % dotázaných respondentů. Průzkum ukázal, že nejvíce s kvalitou vody jsou spokojeni zástupci firem (92 %), což představuje nárůst o 4 % oproti loňskému roku.
Podzimního výzkumu v roce 2018 se zúčastnilo 400 respondentů z Mělnicka, Kladenska a Slánska z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.
Žádost o existenci inženýrských sítí a možnost napojení
Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost a informace vám bude zaslána.
Možnost napojení na vodovod a kanalizaci
K možnosti napojení na vodovod či kanalizaci, je nutné vypnit tento formulář a zaslat mailem na info@svas.cz nebo poštou na adresu Středočeské vodárny, a.s., U Vodojemu 3085, 272 80 Kladno.
Cena vody v roce 2021
Technické standardy
Odečty vody