Úvod › Aktuality › Vodárny se zajímají o názory svých zákazníků
(SVAS) telefonicky vyjádřit v průzkumu spokojenosti, který v těchto dnech až do poloviny října probíhá prostřednictvím nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services s.r.o.). Pro získání co nejobjektivnějších údajů bude dotazováno celkem 400 odběratelů, z toho 300 jich bude z řad individuálních zákazníků, 50 za firmy a posledních padesát bude od správců bytových domů, popřípadě družstev.
Po vyhodnocení průzkumu vodárna výsledky využije pro stanovení priorit rozvoje a poskytování služeb.
A co ukázal loňský telefonický průzkum spokojenosti? Celkově je se službami, které nabízí SVAS, spokojeno 91 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %.
Spokojenost s profesionálním přístupem zaměstnanců SVAS vyjádřilo 97% respondentů. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce 98 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti u segmentu firem +6 % a bytových družstev +2 %.
V rámci průzkumu měli zákazníci možnost se vyjádřit k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev na plných 100%.
Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.
Cena vody v roce 2023
Technické standardy
Odečty vody