Úvod Aktuality Průzkum spokojenosti zákazníků

Průzkum spokojenosti zákazníků

PRŮZKUM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ

4. září 2025

V současné době probíhá každoroční průzkum spokojenosti zákazníků.

V současné době probíhá každoroční průzkum spokojenosti zákazníků. 
Cílem průzkumu je zjistit spokojenost zákazníků s úrovní poskytovaných služeb, přístupem zaměstnanců Středočeských vodáren, s kvalitou dodávané vody a s poskytováním informací. Tento průzkum probíhá kontinuálně každý rok, a to již od roku 2008. 
Prováděn je společností IBRS a potrvá nejméně do konce září 2025. Telefonicky budou osloveny čtyři cílové skupiny - individuální zákazníci / majitelé rodinných domů; správci bytových domů / bytová družstva; průmysloví zákazníci / firmy a dále municipality. Délka jednoho rozhovoru potrvá přibližně 10 minut.
Rezervace termínu

Rezervujte si termín schůzky v zákaznických centrech SVAS

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2025

Technické standardy