Úvod Články Nezařazené

Bydlím na Kladně a chatu mám v Příbrami. Musím vyřizovat záležitosti ohledně vody pouze v Příbrami?

Bydlím na Kladně a chatu mám v Příbrami. Musím vyřizovat záležitosti ohledně vody pouze v Příbrami?

11. květen 2012

Nemusíte! Kvůli vyřízení záležitostí týkajících se vodného a stočného již klienti SVAS, 1.SčV a  PVK nemusí trávit čas cestováním. Od letošního roku se mohou se svými dotazy či požadavky obracet na kterékoliv zákaznické centrum uvedených společností skupiny Veolia Voda ve Středočeském kraji.

Do projektu tzv. regionalizace zákaznických center se zapojily společnosti 1. SčV, a. s., Pražské vodovody a kanalizace, a. s. a Středočeské vodárny, a. s. Cílem je umožnit zákazníkům uvedených společností využít v rámci regionu Středočeského kraje všechna zákaznická a kontaktní centra jednotlivých poboček bez ohledu na to, pod kterou vodárenskou společnost patří.

 „V rámci tohoto projektu chceme našim zákazníkům poskytnout především větší komfort při vyřizování všech záležitostí týkajících se vody. Regionalizací center tak lidem odpadne složité cestování,“ uvedla Ing. Martina Kynclová, manažerka útvaru obchodu a odbytu. V Zákaznických centrech, která jsou rozmístěna po celém Středočeském kraji, budou moci zájemci například uzavřít či změnit smlouvu na dodávku vody a odvádění odpadních vod, podat reklamaci a stížnost nebo požádat o splátkový kalendář. Zaplatit fakturu je možné v zákaznických centrech Praha, Dykova ul.,v Kladně a Mělníce.

Další novinkou, kterou pro své zákazníky zmíněné společnosti nabízejí, je možnost zarezervovat si schůzku v konkrétním zákaznickém centru prostřednictvím rezervačního systému, který je dostupný na www stránkách dané společnosti. Rezervační systém umožní zákazníkovi zarezervovat den a hodinu schůzky v daném zákaznickém centru a tím vyřídit jeho požadavek bez čekání. 

Těm odběratelům, kteří mají zájem pro vyřešení svých požadavků v některém ze zmíněných zákaznických center, doporučujeme navštívit webové stránky jednotlivých společností, dostupné na adrese www.svas.cz (Středočeské vodárny),  www.pvk.cz  (Pražské vodovody a kanalizace) nebo www.1scv.cz (1.SčV). Informace je možné získat také na zákaznické lince Středočeských vodáren na telefonu 840 121 121.  
Rezervace termínu

Rezervujte si termín schůzky v zákaznických centrech SVAS

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2024

Technické standardy