Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky Projekt regionalizace

Projekt regionalizace

Od 1. listopadu 2011 byl spuštěn projekt tzv.regionalizace zákaznických center středočeských společností skupiny Veolia Česká republika. Jeho cílem je umožnit zákazníkům Pražských vodovodů a kanalizací, Středočeských vodáren a 1. SčV využít v rámci regionu Středočeského kraje všechna zákaznická či kontaktní centra jednotlivých společností bez ohledu na to, pod kterou vodárenskou společnost patří. V první fázi zákaznická centra nabízejí zákazníkům možnost uzavřít smlouvu na dodávku vody a odvádění odpadních vod, přijmout žádost o splátkový kalendář či zaevidovat a předat k řešení reklamaci a stížnost. V rámci regionalizace můžete využít zákaznická centra Pražských vodovodů a kanalizací a 1. SčV, a.s.

Zákaznické centrum společnosti 1.SčV, a.s.

Zákaznické centrum Příbram

Novohospodská 93, Příbram IX

Otevírací doba:

Po, St:    8:00 – 17:00 hod.

Út a Čt : pouze po předchozí dohodě

Pá:         8:00 - 12:00 hod.

 

rezervace času schůzky na www.1scv.cz

 

Zákaznické centrum společnosti PVK

Zákaznické centrum

Dykova 3, Praha 10 - Vinohrady

Otevírací doba:
Po - Čt: 8.00 - 18.00 hod.
Pá: 8.00 - 15.00 hod.

rezervace schůzky na www.pvk.cz

dopravní spojení:
metro „A“ - stanice Jiřího z Poděbrad 
tramvaj č.11 – zastávka Jiřího z Poděbrad
tramvaj č.16 a 10 – zastávka Vinohradská vodárna

mapa

Žádost o existenci inženýrských sítí

Potřebujete zjistit, zda na vašem pozemku jsou vodovodní a kanalizační sítě? Pak vyplňte žádost

a informace vám bude zaslána.

Cena vody v roce 2019

Kvalita pitné vody

Technické standardy