Úvod Zákazníci Závazky zákaznických služeb Závazky informovanosti

Závazky informovanosti

Informujeme Vás v případě přerušení dodávky nebo odkanalizování.

V případě plánovaného přerušení dodávek vody Vás informujeme alespoň 15 dní předem.

Dojde-li k náhlé technické havárii, zašleme Vám informaci formou SMS .**

** Informace o havárii jsou zasílány SMS zprávou všem registrovaným zákazníkům z dotčených oblastí. Služba je nabízena zdarma na http://www.voda-info.cz.

Zodpovíme všechny dotazy týkající se kvality vody, odkanalizování a fakturace.

Telefonicky odpovídáme okamžitě.

Emailem odpovídáme do konce následujícího pracovního dne.

Poštou odpovídáme do 8 pracovních dní.

 

Sledujeme Vaši spokojenost a zveřejňujeme výsledky průzkumu.

Každý rok provádíme průzkum spokojenosti našich zákazníků a jeho výsledky zveřejňujeme v médiích, na internetu i v zákaznických centrech nebo zákaznickém časopise Voda pro Vás.

 

V případě nedodržení uvedených lhůt Vám doručíme věcný dar.

Rezervace termínu

Rezervujte si termín schůzky v zákaznických centrech SVAS

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2024

Technické standardy