Úvod Zákazníci Průzkum spokojenosti

Průzkum spokojenosti

Výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků - 2023

S kvalitou vody, plynulostí dodávek i celkovou úrovní služeb SVAS jsou spokojeni téměř všichni jejich zákazníci. Vyplývá to letošních výsledků zákaznického průzkumu, který probíhá kontinuálně už od roku 2008.

Z průzkumu vyplývá, že:

  • S celkovou úrovní služeb společnosti bylo spokojeno celkem 98% respondentů. Na desetistupňové škále hodnotili celkovou kvalitu služeb průměrnou známkou 8,0 bodu a celková spokojenost se službami mírně vzrostla.
  • Spokojenost s plynulostí dodávek vody je na úrovni minulého roku, což představuje 95%
  • Svou spokojenost s kvalitou dodávané vody vyjádřili zákazníci mírou spokojenosti 87%

Průzkumu se zúčastnilo 460 respondentů a jsou v něm zařazeni jak individuální zákazníci, tak bytová družstva, firmy a zástupci municipalit.

Z výzkumu vyplývá, že došlo k mírnému poklesu spokojenosti s vyřizováním požadavků na zákaznických centrech. Vzhledem k opatřením způsobených epidemií koronaviru v uplynulých letech  zájem o osobní kontakt poklesl, naopak ale vzrostl počet těch, kteří využívají zákaznické linky či vyhledávají informace na webových stránkách společnosti.

Spokojenost jak s profesionalitou zaměstnanců, tak s plynulostí dodávek vody zůstává na úrovni předchozích let.

Spokojenost s oblíbenou službou SMS info, prostřednictvím které vodárny informují o haváriích nebo plánovaném přerušení dodávek vody, mírně klesla, v roce 2023 byla hodnocena 85 %. Hodnocením 98 % potvrdili zákazníci spokojenost se svým on-line zákaznickým účtem. 

 

Rezervace termínu

Rezervujte si termín schůzky v zákaznických centrech SVAS

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2024

Technické standardy