Úvod Zákazníci Kontakty pro zákazníky Projekt regionalizace

Projekt regionalizace

Od 1. listopadu 2011 byl spuštěn projekt tzv.regionalizace zákaznických center středočeských společností skupiny Veolia Česká republika. Jeho cílem je umožnit zákazníkům Pražských vodovodů a kanalizací, Středočeských vodáren a 1. SčV využít v rámci regionu Středočeského kraje všechna zákaznická či kontaktní centra jednotlivých společností bez ohledu na to, pod kterou vodárenskou společnost patří. V první fázi zákaznická centra nabízejí zákazníkům možnost uzavřít smlouvu na dodávku vody a odvádění odpadních vod, přijmout žádost o splátkový kalendář či zaevidovat a předat k řešení reklamaci a stížnost. V rámci regionalizace můžete využít zákaznická centra Pražských vodovodů a kanalizací a 1. SčV, a.s.

Zákaznické centrum společnosti 1.SčV, a.s.

Zákaznické centrum Příbram

Novohospodská 93, Příbram IX

Otevírací doba:

Po, St:    8:00 – 17:00 hod.

Út a Čt : pouze po předchozí dohodě

Pá:         8:00 - 12:00 hod.

 

rezervace času schůzky na www.1scv.cz

 

Zákaznické centrum společnosti PVK

Zákaznické centrum

Dykova 3, Praha 10 - Vinohrady

Otevírací doba:
Po - Čt: 8.00 - 18.00 hod.
Pá: 8.00 - 15.00 hod.

rezervace schůzky na www.pvk.cz

dopravní spojení:
metro „A“ - stanice Jiřího z Poděbrad 
tramvaj č.11 – zastávka Jiřího z Poděbrad
tramvaj č.16 a 10 – zastávka Vinohradská vodárna

mapa

Rezervace termínu

Rezervujte si termín schůzky v zákaznických centrech SVAS

Portál vyjadřování a objednávek

Potřebujete zjistit polohu vodárenských sítí nebo získat technické vyjádření k Vašemu stavebnímu záměru? Využijte prosím Portál vyjadřování a objednávek, který naleznete zde.

Cena vody v roce 2024

Technické standardy